Monday, April 20, 2009

suam-suam ketiak masam~

recently, aku sgt suke bermaen futsal.
suatu macam kegumbiraan yg teramat ble dpt men wpn sbnrnye sejam or 2 jam sebelum men aku berharap akan tertdo n pure2 terlepas utk maen. hihi.
sbnyer aku dpt rasekan ade perubahan pade posture btk tubuh.
ade membe ckp bdn aku da maken kembang.
n bile aku tgk kt cermin, mmg agak lebar dan *pheewit* ade body shial!
hahahahaha~ (aku sgt percaye diri dgn memuji diri sendiri ketika ini)
sampai ade satu ketika tu kan, ade membe ckp "wey tak sangke gak eyh ko ade body shape"
hello babeh, aku minum Anlene high calcium okeh! vanilla flavour lagi! hahaha

actly aku tertarik dgn kenyataan my idol, Scarlett Johansson.
dy pna ckp bahawe dy gumbire a umor dy da nk msk 24
sb dy kate mase umo 23, itu adalah satu fasa yg membingungkan.
sb nk ckp remaja pn tak, dewase pn tak.
n dy lagi prefer jd wanita dewase.
hurm, aku pn rase cmtu gak.
coz aku tgk senior2 aku mase skolah dulu, mase umor2 due puloh berlebih-lebihan inilah dowg nmpk lg menareks, mengancam, bergaye dan sgt wow la.
so aku pn envy la.
tp aku tetap gumbira sb tak berape lame lg aku akan turn to 24.
sedey gak actually sb gegendang tlinge aku sering aje menangkap soklan2 berbunyik "bile nk ade boipren?"
even my mom pn da tny lapan belas kali. haish.

jd, disamping mengekalkan stamina tubuh yg mantap bg menyediakan tubuh utk pertandingan futsal 3 Mei nnt, aku sempat la mencorak beberape angan2...
nk jog stiap ptg, so dat stamina terjage..
disamping tuh, aku ley kekal cergas n solid.
benci tgk perut yg da berbentuk sfera ni. boleh bergolek2. huhu.

tp apekah yg berlaku?
td ktowg g kdai cd, aku hentam 8 keping.
dr ptg smp ke mlm aku dok layan.
ptg??!!
ape jadi ng plan aku? argh, gagal!
konon ptg nk jog, atleast 30min.
disamping membuat beberapa simple eksesais utk membesarkan beberape lokasi tertentu. hikhik. tp sume pn atas angin je.
suam2 suku ketiak masam!

3 comments:

~salwaredzuan~ said...

"coz aku tgk senior2 aku mase skolah dulu, mase umor2 due puloh berlebih-lebihan inilah dowg nmpk lg menareks, mengancam, bergaye dan sgt wow la."

senior yg mana ek?(smbl kelik2 mata sy yg sepet ini)hahahah

ok apa ..awak cute je..stay th way u are

Lights of Peaceful said...

kakk.. dulu kin pun mcm akak. kurus betol. Masa tu jiwa ni ada kacau sket. Teringin nak ada shape la, teringin nak chubby sket la. Dulu kin kuat bersukan tau.

Bila dah stop bersukan, badan macam dipan-pam. Tang perut tu...perut tu.. aduyaiii....!!!

Bila dah jadik camni, tetiba rasa nak kurus semula. haha

p/s: ekceli mesti ramai gak yg jeles akak slim... Senang sarung baju!

anjeradzi said...

to kak emon:
hahaha ade la sowg duwe senior tu..x ley dedahkan profile dy..nnt kembang berlebih-lebihan plak..muahaha..ow tq, i take it as a compliment!

to Qeen:
huhuhu tu a rasenye mmg sme pompuan masalah kt perut la...jd ble pki baju ketat, yg gebeh2 tu la plg jelas kelihatan huhu. pastu kan, pas mkn...haish ya rabbi la ketat dy! rase tegang seluruh permukaan! ahahaha. tu la, nk rajen bersukan stiap mase tak mungkin la kan..hihi.

haha mmg agak best la le sarung sme jenis baju. maken ketat maken nmpk body shape. awww~