Wednesday, July 21, 2010

Kill kill die die~

Tibe-tibe aku rase hari ni ade 48 jam.

Sebab aku telah berusehe utk membunuh waktu dgn pelbagai aktiviti berpekdah namun waktu aku tetap berbaki.

Aku memanjangkan leher melihat jendela, matahari masih malu miaw miaw utk bersembunyi di balik awan. Kesimpulannye, malam belum menjelmakan diri.

So aku buat simple equation, walaupun aku bersenang lenang, berfoye2 dgn internet, aku tetap berjaye siapkan assignment malam ni gak. Sebabnye Uncle Google aku baek sgt, tnye je ape2 smua pun dy jawab. Jadi aku tak perlu bersusah payah memerah susu di ladang eh memerah keringat utk menghasilkan suatu assignment yg bergaye lagi bermutu serta berkeunggulan.

Jadi aku rase nak melancarkan senaman taip menaip aku dengan menghapdet beberapa cita2 dan impian serta berangan2 aku. Sambil mengangkatkan sebelah kening kanan dan sebelah kening kiri, aku sgt yakin bakal memperoleh at least 2 la dari senarai brg2 yg aku nak ni menggunakan beberapa teknik. Teknik2 yg dicadangkan adalah:

1) Memujuk rayu, sambil menyenyum sampai hidung kembang sebesar lime posen depan abah

2) Menabung bak kate pepatah "Sikit2 bukit kena tarah lama2 jadi gaung" eh silap "sikit2 bukit kena tarah lama2 jadi highway"... hurm boleh ke cmtu?

3) Berdoa agar impian tercapai!

Okey ni list mende2 yg menjadi impian aku. Walaupun dorg takde kaki, tp aku tetap nk kejar smp dapat!!!




Sebuah Panasonic Lumix GF1




Sehelai Macbook yg tipis lg bergaya


No comments: