Wednesday, December 17, 2008

M E N C I ! ! !

aku megalami vertigo, nausea n gangguan kesadaran sebab tak tdo menghapal notes sarap.
fungsi luhur aku pn terganggu.
tapi amat mendukecitekan.
sgt stres.
out of 60 Q, hanye beberape ktoi je aku taw.
aku da stat hipertensi.
cuak, mengelabah.
aku rase da abeh apal sme notes, every inch aku khatam.
siap ulang bace 6x.
tp pape pn tataw!
adakah aku mengalami dementia?
tapi aku takde head injury maupun selfagia.
but my medula spinalis saket sb lame sgt dok kat kerusi.
sebok hapal cerebral palsy n mental retardation.
bace brain tumor smp nak muntah.
aku kne wat neuro examination nie utk kompemkan aku takde cerebro vascular disease.


ahhhhhh
aku menci sarap!!!!!!!!!
nk tdo smp malam.
pastu packing.
sok chalo!
yeay!
cant wait to be home =(

3 comments:

Anonymous said...

aik..
dh nk blk dh..
xm dh abis ke??

anjeradzi said...

aah..
hehe sok paper last...
abeh kol 12, flite kol 3.20...
ebat kn?
heehee

it's jenn. said...

haha mesti da mkn bez2 kt mesia neh!!