Thursday, December 25, 2008

missing my bros~

they are grown ups. meninggi, dan melebar. hanye tone kulit dan ukur lilit serta diameter badan yg membezekan mereka. masing2 meminati wane pink, sgt mementingkan gaye rambut dan manje wit their own ways.

Aneep:
lotz of people said dat we r looked alike. n i admit dat. pernah satu ketike, waktu aku tgh belek2 album, aku konpius bile mase aku posing n took dat photo. ble zoom, br la seda upenye itu gamba aneep. klako je ble ingt. aneep nakal, tp dy sgt2 baek ati n jujur dgn aku. even aku da tak ingt ble last tyme ktowg bergadoh psl dy mmg sgt baek la ng aku. n ble aku lik umah, abah pn pelik afsal la dy tak kua lepak mlm2 cm beasek tp melekat ng aku. cakap je ape2 n aneep akan buat utk aku. i'm so proud of u, aneep! walaupun awk malas belajar, tp hati baek. ahaha bole ke?



Adeel:
we shared da same background. msg2 adlh mangse buli fizikal n mental oleh abg sejak kecik. n ktowg membesa bersame2 n agak rapat. if ade pape mslh, aku msti mntk tlg dy pnye. n ktowg slalu curhat togetha2. wpn cmtu, ktowg agk slalu gado. sb antara semua, aku plg rapat n manje ng padel so aku slalu je merajok klu ade pape. aku kind of kuat merajok, tp hanye la dgn abah n few bestest fren n padel je. dy tade la pndi pujuk tp dgn gaye gedik2 dy, msti aku akan cancel utk wt perang saraf dgn dy. huhu. ade satu kes, dy terdelete pix aku ms g Bangkok. lpas tu aku tak ckp ng dy utk 5 bulan! puas dy pujuk tp booo layan. tu la kes merajok plg lame tp pastu cane ley baek lik tak hengat da...hehe




Arep:
ms kecik2 arep nie tembam, kuat nanges. manje gle ng mama. klu g mane2 tak bawak dy akan kol n nanges pastu jerit2 soh balik. sgt stress sb dy akn kol byk2 kali, pstu jerit ng sgt nyaring. klu kecik ag takpe. ni da form 2 pn cmtu gak. mase aku g tgk euro 08 kt sri pentas, dy ta kenal erti jemu ng berusehe kol n jerit2 nanges2 soh blk amek sb nk ikot gk. aku xangkt, dy kol aneep. pas 2 jam, tbe2 snyp. upenye dgr cite dy kne mara ng abah. br la senyap. haha. tp skg da ok la. saham kt skola tgh naek. muke jambu, byk awek nk tackle. so da memacho kan diri. hehe. dy akan sentiase jd bahan gelak kt umah sb sme owg ske cite mase dy kecik2. mmg klako.




oh...n aku juz realised yg aku sgt rapat ng dowg. dlu mase dok hostel, blk umah je bercakar je keje. skg da ta lg. wt pape msti same2. n always borak2 smbl mengumpat. sgt seronok!. sala satu bentuk terapi ilgkn stres smbl tmbhkn beban dose. berat same dipikul, ringan same dijinjing. wt dose bia bersame2...ye dak? ekekekeke...sgt sedey sb hny ade cket mase utk kte spend ms cuti hr tu but sgt enjoy sb mase yg terhad tu sgt di manfaatkan dgn buat ketupat togetha2...hihihi...hope ade mase ag kte ley lpak2 n bergosip puas2. korg nnt kumpul la bhn gosip byk2 ye! hehe

4 comments:

aliaa said...

aneep SEBIJIK mcm kak anje..
haha..
kak anje versi lelaki..

it's jenn. said...

SANGAT!! wuz about to say the same thing hehe...

adek beradek kan

Anonymous said...

ngeeehehehehe
ada oranglaaaah.
ada kawan~~
rasa2 yang baek 2 sedaralah lol.
xkn nakutuk sedara sndrik kot ^^
anje da blk sana ke?

Anonymous said...

btw anje wat je 16 things/facts bout anje XDDDD