Thursday, November 06, 2008

in progress!

aku baru nak berjinak2 dgn blog nie...so sgt byk kekurangan...aku sindirik tgk pn malu sbb hambar gle! ngehngehngeh... blaja dan terus belajar ok?

so sesape yg terbace, terserempak, or secare tak sengaje terdrop by blog aku nie, jgn putus ase utk menjenguk lagi di kendian ari k? akan ku update dgn sesegere mungkin hehe...

sesaje nk menyampaikan ucapan trimas aku untuk insan2 yg sgt memberikan makne dlm idop aku kt medan ni...
1) kepade pacar gelapku..(YOU know who...) yg telah sgt2 byk membantu n taking care of myself...sgt2 tengkiyu aw!
2)kepade adek lalink ku, sy cyg awk ketat2!ehehe thx 4 being there n beeing you! cant imagine living in tis world witout you by my side! suke dgn keletah manje + sengal + lucu awk tuh!
3) kepade lalink ku farah...wish kte ade byk ag mase utk spend together! i lurve mengcurhat dgn kamu! sgt seronot! mish you!
4) my kakak cyg - phewwwww...mishing you so damn much!
5)kepade clan bergosip kuh - kowg mmg superb ah dlm mengupdate kisah2 terbaru ehehehe...tentiyu sooooo muchie!

n to all la yg kenal akan diriku dr kicik smp la tak besa2 da walaupun makan byk2...hehe leb u all!

utk kenkwn kt mesia, nnt aku wt edisi khas time kaceh utk kowg eyh?hihihi =)

1 comment:

amy emyla said...

hai ..rajen berblog ngat die...hee..add my link~~