Thursday, November 06, 2008

a new beginning~

helo to everyone....
kepade sesape yg sudi bace blog aku nie, dipersilekan...
aku adelah sorg manusie yg 4 da tyme beeing sgt malas membace mahupun menulis...so this will be my 1st percubaan untuk mendidik dan menempelkan sifat mulie tersebut di dalam jiwa dan ragaku..eheheh =)

pernah satu ketika dolu2, aku adela sorg yg sgt rajin menulis...pastuh rajin membace...kirenye cekgu base melayu tyme sekolah ketot2 n sekolah bertudung labuh (hehe skola menengah agame ku), mmg cekgu taw le aku nie kaye dgn bahase...malangnye aku da lalai di bawe angen bayu yg bertiup sepoi2 bahase, meninggalkan jao keistimewaan yg penah wujud dlm idopku...
baru aje aku bace membenye blog, yg agak menyedarkan aku...supaye tak lalai terus-terusan...mmg susah nak bangkit balik dari kegagalan, tp ia bukan lah satu perkare yg mustahil...soooo...chaiyook2 anje!

p/s : to mya- tq sbb temankan sy ptg nie...ade membe borak + bergosip! ehehehe =) cayang awk slaloo~mwaaaaaaaaah!

No comments: