Saturday, November 29, 2008

perutku...

hujan turun dgn lebat.

aku menarik selimut erat2.

selimut memelukku ketat2.

palpebra mateku terus melekat.

makanye aku memulekan hari ini dgn agak lewat...

jam seploh lbey br bdn terangkat...

tu pn mau nak kne sebat...

bontot stil berat...

nk kne hambat...

berjalan ke toilet pn tersekat2...

tp oleh kerna kelaparan mula menyengat...

aku pn kuatkan semangat...

sendiri mau ingat...

exam da sgt dekat...

jgn dok malas2 la wey!!!


************************

b4 kua aku kunyah2 serdak twister yg tinggal + segelas sky water
aku pn bersiap2, lunch at 1pm, mkn nasi + ikan + sayur + lemon tea wit aty n bet.
jam 6ptg, aku mkn nasi + ayam + lemon tea dgn farah n wani.
kol 9mlm, aku melahap kerang rebus + teh panas wit zd, apak, stan, er n yan
at 1am, aku minum kopi + mengorek2 lemari makanan!
ow pewotku, anda sgt hebat!

No comments: